Абітурієнту

Оновлено
2021-01-22
17:13

 

 

 


2020-11-20 14:49:06
Стейкхолдери в дії 

Інтеграцію інструментів географічної науки та інструментів маркетингу було розглянуто на підсумковому занятті з навчальної дисципліни «Основи географічного менеджменту та маркетингу» (Лектори курсу: доц. Данілова О.М., доц. Підгірна В.Н., ас. Єремія Г.І.), що відбулося 20 листопада 2020р. для студентів географічного факультету ОР «Бакалавр», що навчаються за ОП «Географія», «Середня освіта. Географія» та за участі наукового співробітника Інституту географії НАН України, к.геогр.н. Олександра Лейберюка.

Під час заняття студенти були ознайомлені із особливостями та завданнями геомаркетингу, методами та інструментарієм геомаркетингових досліджень. Прикладні аспекти використання геоінформаційних технологій у вирішенні маркетингових завдань були розкриті запрошеним спікером, який наочно продемонстрував існуючі можливості сучасних геоінформаційних систем уприйнятті стратегічних управлінських рішень, які базуються на використанні методів географічного аналізу просторово розподілених предметів і явищ.

Як підсумок, було продемонстровано сфери застосування сучасного геомаркетингу, що стало унаочненням для фахівців-географів сфер подальшого використання набутих знань та можливостей подальшого працевлаштування.

  Назад
Ваші зауваження, запитання та пропозиції:webmasterф¦г@hе“Ъ_chnu.edu.ua
 © 1999-2016 Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Програмування: Крамар А.В.