Перейти до основного вмісту
Стейкхолдери в дії

    12 травня 2021 року відбулося бінарне заняття з курсу «Вступ до регіоналістики» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти, 1-го року навчання ОПП «Регіональний розвиток і просторове планування» (102 група) на тему «Регіональний маркетинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості регіону» (викладач д.геор.н., доц. Костащук І.І.) за участі маркетинг-директора мережі магазинів «Світ Матраців» Гелки Олега Михайловича.

Під час лекції були розкриті основні особливості регіонального маркетингу, а саме перцепційного підходу до розуміння особливостей регіону, а також обговорено ряд моделей формування інвестиційного іміджу регіонів.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності